Make your own free website on Tripod.com
LINKS
ARCHIVE
« September 2017 »
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
You are not logged in. Log in
Entries by Topic
All topics  «
start it again
Saturday, 19 March 2005
Kembali Bernyawa
Mood:  a-ok
Topic: start it again
KUIKUI...
I'm back!! DUnno what to say right now..but I think that I will write in english in this blog. This is because I wanna improve my english as I'm not good in english..huhuhu...
ok tak?
there's nuthin I can right say now...I got no idea what I can write in this blog..but I hope there will no one read this..so shy aaaaa....my english is very very poor...I hope,someday I can use english well..hahaha...although I'm not good in english, I think that I'm better than Korean ppl..hehehe..^^


Posted by skinnydepinny at 7:12 PM JST
Updated: Saturday, 19 March 2005 9:08 PM JST
Post Comment | Permalink
Sunday, 12 December 2004
Hanyang....
hohoho
baru balik dari Hanyang..agak letih gak...tp ok aa..aku gi jumper Abg Amin...Abg Haru dan gak Abg Mizie..pastu lepak kat kat umah Anjing...
Lepak lepak sambil borak borak sampai kul 4 pagi...tido pas subuh bgn dalam kul ptg..pas makan nasi lemak nasi muhaimin ngan kenji..sampaii umah Abg Haru ngan Abg Mizie ada kat kisuksa plak...heheeh....

Posted by skinnydepinny at 8:35 PM JST
Post Comment | Permalink
Friday, 10 December 2004
Kari Taki
Mood:  happy
Hmmm...hari ni sarapan aku hanyalah pau dan juga sekotak air cokolah Hersheys..ok ah tu dari tak makan pepe.. Balik dari kelas, aku makan Kari yang En Taki masak..Cik Ilya pon ada sekali, Tok In,Comel dan Juga En Omar...hehehe.. Hohoho...cikgu cakap kos idup kat sini akan naik lagi..kalau camni ah seadanya..mati kutu semua bebudak kat sini... Tadi bilik sebelah ada masak ayam kentucky..terliuq gak aku..kekeke...takpa..lain kali aku leh masak.. ujung minggu ni aku akan ke hanyang lagi untuk menyerang umah kat sana...makan free beb..sapa tak nak..kalau bab makan ni aku tak leh nak tolak dah... makan..makan.... Hari ni rekod giler aku..byk giler salah time tano sihom tadi..huhuhu...giler aaa....nyesal aku tak wat bebetoi..hehehe... gilerk...lambt giler nak abis bahasa ni... hajat hati aku aa..abis bahasa ni aku nak makan pepuas..nak makan pizza kat ari tu..hehehe...

Posted by skinnydepinny at 1:46 AM JST
Updated: Saturday, 19 March 2005 7:06 PM JST
Post Comment | Permalink
Thursday, 9 December 2004
Lapar
Mood:  hungry
huhuhu....
kenapa musti rasa lapar? Isk..kan ke best kalau idup kita ni selalu kenyang? Isk,apo aku merepek ni,kan ni kejadian Tuhan..Dia yang mampu meletakkan apa yang dia nak.Hehehe...tp tu ah aku..takleh rasa lapar. mula ah badanku lemah gemalai tak larat nak buat apa apa kerja dah.
Pastu, biler dah jumper makanan, aku tak makan byk ah sangat sedangkan sebelom makan tu leh dikatakan aku lah yang paling kebulur dalam umah ni. Mungkin aku rasa ini adalah disebabkan olehj saiz perut aku yang tak berapa besar ni...
Aku ni plak kalau silap makan skit mula ah perut aku akan maju ke depan...jauh kedepan...sekali aku tgk cermin ada gak rasa tak bestnye..memboyot semacam jek...huhuhu...


Posted by skinnydepinny at 6:10 AM JST
Post Comment | Permalink
Tuesday, 7 December 2004
Sakit Perut
Mood:  hungry
Selalunya time pagi-pagi yang hening, apakah juadah yang terlintas kat kepala memasing?
Nasi lemak? Roti canai? Pau kacang? Nasi dagang? Nasi minyak?
Adusss...sebut pasai makanan time pagi camni mmg buat aku sakit perut nak makan..berkerongcong perut aku sekarang ni. Walaopon baru makan, tp aku tetap rasa lapar. Aku rasa nak buat sandwich lepas ni. Makan..makan...makan untuk idup?
idup untuk makan?
mana lagi best?

Posted by skinnydepinny at 8:00 AM JST
Updated: Saturday, 19 March 2005 9:42 PM JST
Post Comment | Permalink

Newer | Latest | Older